Saturday, July 08, 2006

The Shaman Strikes Back

I'm pretty sure it's safe to say that Shaman does not have a sense of humor.

So, I killed him. Big deal, right?

Sadly, the big crybaby didn't take it so well.

What kind of friend doesn't laugh when you horribly stab him in the throat and then dance on his corpse?

I mean, where's the love?

I was hanging out in Ordelle's today, hoping for a quiet shift.

Things were going normally when I felt a soft tap on my shoulder.

GoblinSmithy>> I swear to Altana, if you say "there's a path"...
GoblinShaman>> Hi, Smithy.
GoblinSmithy>> Oh... Heya, Shaman.
GoblinSmithy>> Glad to see you up and around.
GoblinShaman>> That's funny.
GoblinShaman>> Really. I'm laughing on the inside.
GoblinSmithy>> Considering how hard I stabbed you...
GoblinSmithy>> I'd guess you're bleeding on the inside.
GoblinShaman>> Yeah... Nice.
GoblinSmithy>> Oh, come on.
GoblinSmithy>> I was just kidding around.
GoblinShaman>> I fail to see the humor.
GoblinShaman>> Maybe it's my taste in comedy.
GoblinShaman>> Or maybe it was the massive blood loss.
GoblinSmithy>> ... Ouch.
GoblinShaman>> I'm just wondering how stabbing me is funny.
GoblinShaman>> Could you explain that to me?
GoblinSmithy>> Well... You looked funny when you fell.
GoblinSmithy>> Plus, you landed on a Galka.
GoblinSmithy>> That shit was funny.
GoblinShaman>> Ha frickin' ha.
GoblinShaman>> My sides are splitting.
GoblinSmithy>> I thought you'd like it.
GoblinShaman>> Could you do me another favor?
GoblinSmithy>> Yeah. Sure.
GoblinSmithy>> What do you need?
GoblinShaman>> Could you explain the joke to my friends?
GoblinSmithy>> Wait... You have friends?
GoblinShaman>> Yup. My fellow Goblin Black Mages.
GoblinShaman>> They didn't find your joke so funny.

Oh damn.

I was in trouble. I mean, I could probably handle Shaman on my own, but not with his friends around.

What happened to honor among Goblins?

Now, I'm going to get torn to shreds by a horde of Shaman's friends.

Yippee.

Then I heard it. The quiet shuffle of steps behind me.

I was almost too scared to look. But, I knew it I had to, so I slowly turned around. And there stood...

A Goblin Gambler.

I was underwhelmed.

GoblinSmithy>> Wait...
GoblinSmithy>> That's it?
GoblinSmithy>> That's supposed to scare me?
GoblinShaman>> It doesn't?
GoblinSmithy>> Not so much.
GoblinSmithy>> He's like 15 levels lower than me.
GoblinSmithy>> What's he going to do?
GoblinSmithy>> Bleed on me to death?
GoblinShaman>> Well, darn.
GoblinShaman>> Looks like I lost again.
GoblinSmithy>> Nice try, Moron.
GoblinSmithy>> You have to get up pretty early to beat...

Goblin Doyen starts casting Fire IV.
Dread Dealing Dredodak starts casting Blizzard IV.
Goblin Gambler starts casting Fire.
Hermitrix Toothrot starts casting Thunder IV.
Hobgoblin Black Mage starts casting Fire IV.
Hobgoblin Fascinator starts casting Fire IV
Mysticmaker Profblix starts casting Thunder IV.

GoblinSmithy>> Oh shit.

So, I was burned, frozen, and electrocuted multiple times simulataneously.

Now, that shit isn't funny.

Nope. Not funny at all.

What's the word for it?

...

Oh yeah. It's pain.

Lots and lots of pain.

I don't think it could have gotten any worse.

GoblinPathfinder>> GET HIM, MR. PURRINGTON!

Ha ha ha.

Damn, I hate Shaman.

18 Comments:

Anonymous Kavlar said...

GoblinPathfinder>> GET HIM, MR. PURRINGTON!

Haha, that shit topped the cake. Nice one.

12:10 AM  
Anonymous Sexy Mithra said...

Poor smithy. Purrington didn't bring his friends did he?

12:46 AM  
Blogger Myloko said...

Yay for Mr. Purrington! :D!

12:55 AM  
Blogger Artos said...

Mr. Purrington. I love it.

1:37 AM  
Anonymous Wes said...

Hermitrix Toothrot!
Do I sense a Monkey Island reference?

1:40 AM  
Anonymous Goblin Shaman said...

Thats what you get, Smithy. Never try killing me again, or a horde of black mages will be burning you once again.

2:28 AM  
Anonymous The Dread Pirate Beldin said...

GoblinSmithy>> What's he going to do?
GoblinSmithy>> Bleed on me to death?


Shoulda thrown a coconut at him...

12:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mystickmaker profblix?

mmmm on shiva that gob dont live more than 1 sec

first, how he dont get killed by camper?
secondo, why he dont get killed on the way to ordel cave?
labitryth onzozo is still a big walk for ordel cave

1:27 PM  
Anonymous Raine said...

Anyone else besides me wonder the genders of goblins? Always saw shaman as more of a girl, but that's just me.

3:22 PM  
Anonymous Ricky said...

Always saw shaman as more of a girl, but that's just me.

This was just an example of him/her PMSing...

7:57 PM  
Blogger Texgnome1 said...

Hehe, I almost feel sorry for Shaman and Pathfinder. We've already seen him slaughter hordes of noobs just to try to feel better. Imagine what he'll do to those two.

1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

GoblinPathfinder>> GET HIM, MR. PURRINGTON!
Gotta love Pathfinder's pets XD

9:40 AM  
Blogger Thistle said...

Ha ha ha, I told you you were going to pay for killing Sherman! :D

I don't think it could have gotten any worse.

GoblinPathfinder>> GET HIM, MR. PURRINGTON!


*nearly falls out of his chair laughing* Go go go Pathfinder! You got Mr. Purrington to listen to you! Yay!

11:11 AM  
Blogger Julia said...

Goblin Doyen starts casting Fire IV.
Dread Dealing Dredodak starts casting Blizzard IV.
Goblin Gambler starts casting Fire.
Hermitrix Toothrot starts casting Thunder IV.
Hobgoblin Black Mage starts casting Fire IV.
Hobgoblin Fascinator starts casting Fire IV
Mysticmaker Profblix starts casting Thunder IV.


Ha ha ha, amidst all the high level goblins casting tier-IV nukes, there was good old Gambler casting his wittle-bittle Fire.

The fact that after all those high level gobs showed up, Gambler still felt it was necessary to join in is just ... cute ... for a gobbie. :)

7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

9:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work » » »

3:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info Nose job and singing voice Mitsubishi cs tv Gmat preparation in winnipeg

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! here

4:02 AM  

Post a Comment

<< Home